השר יואב בן צור מציג: זו התכנית שלנו למאבק בעוני

אייל ראובן No Comments on השר יואב בן צור מציג: זו התכנית שלנו למאבק בעוני

הממשלה החדשה | השר יואב בן צור במהדורת הבוקר: "נפעל להקמת הרשות למלחמה בעוני. קודם כל ניתן מענה מיידי למשפחות שבמצוקה בעיקר באמצעו תלושי המזון ובמקביל נתכלל את פעילות משרדי הממשלה לטיפול במצב שלהם בהכשרות מקצועיות, השמה בתעסוקה ועוד"

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר במשרד הרווחה, יואב בן צור שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על התכניות למאבק ביוקר המחיה. "יוקר המחיה זה הנושא הבוער ביותר לאזרחים. תלושי המזון שנחלק זה הלחם והחלב של אותם ילדים רעבים. לא ננוח ולא נשקוט", הבטיח.

בן צור פירט: "נפעל להקמת הרשות למלחמה בעוני. קודם כל ניתן מענה מיידי למשפחות שבמצוקה בעיקר באמצעו תלושי המזון ובמקביל נתכלל את פעילות משרדי הממשלה לטיפול במצב שלהם בהכשרות מקצועיות, השמה בתעסוקה ועוד. בשביל זה לקחנו את זרוע העבודה".

הוא התייחס לתפקידו במשרד הרווחה: "אני מטפל בנושא ביטוח לאומי, אפשרויות התעסוקה וההכשרות המקצועיות. נדאג להכרה בתעודות שמקבלות בנות סמינרים. נעמוד מול המעסיקים ונדאג להשמה של אנשים בתעסוקה שמתאימה להם עם שכר הוגן. אני חושב שיש מספיק מקומות עבודה ונעודד מעסיקים לקלוט את אותם עובדים או אותן בנות בעבודה. נעשה הכל כדי להראות לאותם מעסיקים את האיכות שיש באותם עובדים. נדאג לכלל המגזרים. לכן החליט יו"ר התנועה שיהיו שני שרים, עם חלוקת עבודה ברורה".

"בתקשורת מציגים את זה כאילו זו ממשלה קיצונית שהולכת לעשות מהפכת עולם", הוסיף השר והבהיר. "אבל באנו לעבוד לטובת כלל עם ישראל ונהיה ממשלה מתונה. לא נעשה דברים קיצוניים. נכון שנעמוד על שמירת הצביון היהודי של המדינה. אבל בכוונתנו לעשות טוב לכולם ואיננו מתכוונים להציק לאף אחד. את הניסיון של הממשלה האחרונה למחוק את הזהות היהודית – את זה נבטל. גם מי שדואג מבן גביר ואחרים – אתם תראו שלא תהיה שום דרישה לעשות דברים שיתסיסו מישהו".

עוד אמר: "אם השר דרעי הבטיח – הוא מקיים. אני מאמין שבישיבת הממשלה הקרובה נבטל את המס על החד-פעמי ועל השתייה המתוקה, לטובת אזרחי ישראל".



0 תגובות